Overslaan naar inhoud
SEA

Adverteren in Google (SEA)


SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel Zoekmachine Adverteren. Dit is een vorm van online marketing waarbij bedrijven betalen om advertenties te plaatsen in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google en Bing, ideaal voor een snel resultaat.

In tegenstelling tot SEO (Search Engine Optimization), waarbij je probeert om organisch hoger te scoren in de zoekresultaten door je website te optimaliseren, betaal je bij SEA per klik (kost per klik of CPC) voor een prominente plek bovenaan de zoekresultaten. 

46 %

van de internetgebruikers merkt het verschil niet tussen een gesponsorde advertentie en een organisch resultaat

81 %

van de internetgebruikers zoekt naar een product of dienst via zoekmachines zoals Google of Bing

200 %

Google Ads genereert gemiddeld een rendement op investering (ROI) van 200%

90 %

van de internetgebruikers ziet Google Display advertenties verschijnen tijdens zijn zoektraject

ONZE AANPAK


Omnichannel, op basis van data, overgoten met een creatief sausje


Je doelgroep volgt geen lineair pad naar conversie. Klanten raadplegen gemiddeld 10 bronnen en 90% schakelt tussen apparaten en platforms alvorens een keuze te maken. Winnende betaalde mediastrategieën vereisen een volledige trechterfocus en optimalisatie over Google, Facebook en andere platforms.

Wij imponeren je doelgroepen op de momenten die er voor hen toe doen. Als je onderweg geen consistente, opvallende berichten levert, doen je concurrenten dat waarschijnlijk wel. IKANDIT is een digitaal marketing agency voor KMO's dat je kan helpen je campagnes van flop naar top te brengen.


Plan een afspraak met onze specialisten 



 Doelpubliek

Bereik uw ideale doelgroep met uiterste nauwkeurigheid. Of het nu gaat om demografische, geografische, gedragsmatige of op interesses gebaseerde targeting, zorg ervoor dat uw boodschap degenen bereikt die het meest waarschijnlijk zullen converteren. Maak gebruik van de kracht van datagestuurde strategieën om advertentieplaatsingen te optimaliseren en de ROI te maximaliseren.

 Onmiddellijke en meetbare impact

Een van de belangrijkste voordelen van betalende advertenties is het vermogen om snelle resultaten te leveren. Betaalde mediacampagnes kunnen snelle zichtbaarheid, klikken en conversies genereren. De statistieken en analyses die verband houden met betaalde media bieden ook realtime inzichten, waarmee u de effectiviteit van uw campagnes kunt meten en snelle, op gegevens gebaseerde aanpassingen kunt doorvoeren.

 Verhoogde merkzichtbaarheid

Verhoog de zichtbaarheid en autoriteit van uw merk met de juiste betaalde mediacampagnes. Door strategische plaatsingen op populaire platforms en websites kan uw merk zichzelf positioneren als leider in uw branche. Consistente en goed vormgegeven betaalde media-inspanningen helpen de merkidentiteit te versterken, het vertrouwen te vergroten en blijvende indrukken te creëren bij uw doelgroepen.

Klaar om te adverteren in Google met SEA? Let's talk!