+ 46 %
van de internetgebruikers merkt het verschil niet tussen een gesponsorde advertentie en een organisch resultaat
+ 81 %
van de internetgebruikers zoekt naar een product of dienst via zoekmachines zoals Google of Bing
+ 200 %
Google Ads genereert gemiddeld een rendement op investering (ROI) van 200%
+ 90 %
van de internetgebruikers ziet Google Display advertenties verschijnen tijdens zijn zoektraject
ONZE AANPAK
Omnichannel, op basis van data, overgoten met een creatief sausje
Je doelgroep volgt geen lineair pad naar conversie. Klanten raadplegen gemiddeld 10 bronnen en 90% schakelt tussen apparaten en platforms alvorens een keuze te maken. Winnende betaalde mediastrategieën vereisen een volledige trechterfocus en optimalisatie over Google, Facebook en andere platforms.
Wij imponeren je doelgroepen op de momenten die er voor hen toe doen. Als je onderweg geen consistente, opvallende berichten levert, doen je concurrenten dat waarschijnlijk wel. IKANDIT is een digitaal marketing agency voor KMO's dat je kan helpen je campagnes van flop naar top te brengen.
Plan een afspraak met onze specialisten
Doelpubliek
Bereik uw ideale doelgroep met uiterste nauwkeurigheid. Of het nu gaat om demografische, geografische, gedragsmatige of op interesses gebaseerde targeting, zorg ervoor dat uw boodschap degenen bereikt die het meest waarschijnlijk zullen converteren. Maak gebruik van de kracht van datagestuurde strategieën om advertentieplaatsingen te optimaliseren en de ROI te maximaliseren.
Onmiddellijke en meetbare impact
Een van de belangrijkste voordelen van betalende advertenties is het vermogen om snelle resultaten te leveren. Betaalde mediacampagnes kunnen snelle zichtbaarheid, klikken en conversies genereren. De statistieken en analyses die verband houden met betaalde media bieden ook realtime inzichten, waarmee u de effectiviteit van uw campagnes kunt meten en snelle, op gegevens gebaseerde aanpassingen kunt doorvoeren.
Verhoogde merkzichtbaarheid
Verhoog de zichtbaarheid en autoriteit van uw merk met de juiste betaalde mediacampagnes. Door strategische plaatsingen op populaire platforms en websites kan uw merk zichzelf positioneren als leider in uw branche. Consistente en goed vormgegeven betaalde media-inspanningen helpen de merkidentiteit te versterken, het vertrouwen te vergroten en blijvende indrukken te creëren bij uw doelgroepen.